درباره تولیدکنندگان لوازم خانه و آشپزخانه ایرانی

تاریخچه گروه صنعتی ناب استیل

تصویر مربوط به مطلب تاریخچه گروه صنعتی ناب استیل در مجله عاریسیا

تاریخچه گروه صنعتی ناب استیل:

گروه عاریسیا و گروه صنعتی ناب استیل همکاری خود را به عنوان نماینده فروش(عاریسیا) و تولید کننده(ناب استیل) از سال ۱۳۹۳ در زمینه سرویس قاشق چنگال،کارد،کفگیر،ملاقه و ده ها آیتم غذاخوری استیل دیگر در صنعت خانگی و هتلی آغاز کردند و این همکاری در حال حاضر در مورد عرضه تمام تولیدات و کالاهای خانگی و هتلی گروه صنعتی ناب استیل در فروشگاه عاریسیا ادامه دارد.طرفین هر دو در مسیر جلب رضایت مشتری قدم بر می دارند.از آنجاکه ما یعنی فروشگاه عاریسیا حامی برند ناب استیل هستیم لذا تصمیم داریم در مجله فروشگاه اینترنتی خود مختصری به بیان تاریخچه گروه صنعتی ناب استیل بپردازیم.

گروه ناب استیل تا پیش از سال ۹۲ تحت نام شرکت ناب استیل به تولید و تامین لوازم آشپزخانه و هتلی می‌پرداخت. کارخانه در سال ۱۳۶۲ با به کارگیری از ماشین آلات و تکنولوژی Solingen آلمان در استان مازندران افتتاح گردید که  قاشق و چنگال تولید می نمود.پس از راه‌اندازی کارخانه ناب استیل ماموریت آن توسعه کمی و کیفی تولید قاشق و چنگال بوده است.در همین راستا در جهت بروز نمودن بخش قالب‌سازی اقدام به خرید دستگاه‌های مربوطه از جمله CNC های ساخت کشور سوئیس و وایرکات جهت ساخت قالب‌های برش و نقش‌زن با کیفیت بالا نمود.

بخش قاشق و چنگال را در سال ۱۳۸۴ با راه اندازی کارخانه سلمان شهر توسعه دادند. با توجه به افزایش تقاضا برای محصولات قاشق و چنگال ناب استیل و گسترش بخش‌های مختلف تولید، مدیریت شرکت ناب استیل تصمیم ظرفیت تولید کارخانه و همچنین مجهز نمودن آزمایشگاه های کنترل کیفی شرکت گرفت.

شرکت ناب استیل امروزه ده مدل قاشق و چنگال در تنوع‌های مختلف (انواع قاشق،انواع چنگال،انواع کفگیر،انواع ملاقه،انواع انبرهای سالاد و غذا و ده ها آیتم دیگر) تولید می‌نماید. برخی از مدل‌ها بصورت سندبلاست و دورطلا نیز عرضه می‌شوند که طلاکاری آن با استفاده از تکنولوژی آلمان و طلای ۲۴ عیار صورت می‌گیرد. قاشق و چنگال‌های تولید شده در بسته‌بندی‌های مختلف از عدد،جین،سرویس ۳۰ پارچه تا سرویس ۱۵۸ پارچه با جعبه‌های کارتنی کادویی و چوبی به مشتریان چه در صنعت خانگی و چه در صنعت هتل‌داری و رستوران کشور عرضه می‌شود و بخشی از آن به خارج از کشور صادر می‌گردد.

نام تجاری مستربرند انحصاری گروه فوق الذکر می باشد که طیف وسیعی از محصولات آشپزخانه ، هتلی و رستورانی را در بر می‌گیرد. مستر از اولین تامین‌کنندگان محصولات روز دنیا از قبیل شفینگ‌دیش slowdown بوده است.مهمترین استراتژی مستر تامین و یا تولید محصولات از بهترین منابع است. از نکات قابل توجه دیگر، ارائه خدمات پس از فروش برای لوازم هتلی به مدت ده سال توسط گروه صنعتی ناب استیل است که برای خریداران محترم تجربه یک خرید راحت و با اطمینان حاصل می شود.

گروه صنعتی ناب استیل با در اختیار داشتن تکنولوژی تولید انواع تجهیزات آشپزخانه و ارتباط با به تامین‌کنندگان قطعات تراز اول دنیا، اقدام به طراحی و تولید تجهیزات لوکس آشپزخانه با برند انحصاری مسترپلاس نمود. این افتخار به پشتوانه تجربیات ناب استیل در تولید محصولات هود و گاز و فر مستر به دست آمد و استراتژی بازار آن بر اساس تولید تجهیزات آشپزخانه مدرن با کیفیت عالی و تامین قطعات از مطرح‌ترین برندهای اروپایی و آسیایی قرار گرفته است.

گروه صنعتی ناب استیل با بازخورد مناسبی که از مشتریان مختلف خود دریافت می‌نماید، همواره در ارتقا کیفیت محصولات و خدمات فعلی خود تلاش می کند و توسعه سبد کالایی متناسب با خواسته مشتریان و نیاز بازار را سر لوحه کار خود قرار می دهد.

از اینکه وقت گرانبهایتان را صرف خواندن مطلب تاریخچه گروه صنعتی ناب استیل نمودید بی نهایت سپاسگزاریم.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت گروه صنعتی ناب استیل مراجعه فرمایید.

شما می توانید اینجا را کلیک کنید تا به سمت دسته بندی سرویس های قاشق و چنگال ناب استیل موجود در فروشگاه اینترنتی عاریسیا هدایت شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *